Wednesday 13 October 2010

Livet som student

Jag har 3 arbeten, varav 2 grupp och 1 enskilt...
Samt tenta att fokusera på. Har stress och pluggar på, önskar att jag kunde träffa fler kompisar men dt går inte riktigt ihop med mitt schema.
Igår eftermiddag eller snarare lunch tog jag mig tiden att se årets match, eller derby..
Korea vs Japan!!!
Det slutade 0-0 men kan lova att det hade blivit 1-0 med Park JiSung, dumma skada...såg honom på bänken men ändå.
O ja..en spelare kan förändra mkt, han e som en duracell (stavning?!) kanin ^^

Håller på med min sammanfattning inför tentan, som är i mitten av nästa månad, men har oxå arbeten som ska göras, samt JiSeon unni kommer på besök. Så jag har en del att stå i.

Mina sista kartonger från Korea har kommit, och pappa har varit snäll nog att hämta dem.. han dog typ när han bar den som väger 19.8 kg ^^
ska hem till Sthlm i helgen o ta hand om dem... ^^

Gick till gymmet för första gången igår.. alltså sen jag skaffade gymkort här i Västerås.
Det var helt ok, klarade mer än jag trodde!!
Start på ett nytt liv!? + gymmet ligger precis vid skolan :)


Nu och resten av tiden ska jag plugga,plugga o plugga.

No comments: