Wednesday 27 October 2010

Sverige jag ger upp...

Vad ska jag säga...
Ska jag räkna upp alla saker som hänt sen jag kom hem:

1. Sverigedemokraterna röstas in i Sveriges riksdag... shame on you people of SWEDEN
2. Ny laserman i Malmö.. som skjuter ner personer med invandrarbakgrund och polisen har ännu inte tagit fast gärningsmannen.. de har dock DNA.. ska vi klappa händerna!?
Ta 1 polisman från varje distrikt i Sverige o sätt dem runtom i Malmö!!!
3. TV vi har så mkt skit på tv. Bartenderskolan, Skånefruar, Ullared, Paradise hotel och snart så ska BIG BROTHER komma tillbaka i rutan, och gissa i vilken kanal... TV4!
Tycker att det är hemskt att en sådan kanal ska sjunka så djupt!!
4. SJ jag tror att jag blir vansinnig, man måste tydligen ringa de högsta cheferna för att få svar! Dessutom så är de otrevliga på resecentrum.
5. Telia - De skickar en för hög räkning, de har själva skapat en kampanj som gör det billigare för köparna men de tar betalt för den gamla summan, de säger även att de inte kan se att jag skickat SMS utomlands, de har tydligen inte lämnat Sverige, MEN jag blir ändå debiterad!!
Dessutom när jag frågar vad det är för fel så får man svaret.. Försök igen nästa år.
Vilken service!!

No comments: