Thursday 18 October 2007

Höstlov?

Inga fler föreläsningar..fram tills tentan.. ska man kalla det höstlov eller plugglov? Det spelar egentligen ingen roll, för jag har alltid använt mina lov till studierna.
Jag vill verkligen lyckas.. ett VG skulle sitta bra. (För er som inte vet.. VG är det bästa man kan få på univ)

Fick sova i ca 7 timmar räknade jag ut.. REKORD!! då jag endast sovit 1,5-2,5 h den senaste veckan.
Imorgon åker jag till Danmark, ska vila upp mig.. ska shoppa osv :) Det ska bli kul att träffa Hannah igen, har inte sett henne sen ehmm.. jag var i DK sist, typ 2 år sen.
Jag äslar KBH så det ska bli kul att åka dit igen..hehe :) :) :) kommer hem på måndag..eller kan lika gärna säga tisdag!!

Har sett klart 花ざかりの君たちへ aka Hana Kimi (japansk tv-serie) ~~ haha den var rolig ^^
小栗旬(Oguri Shun) efter alkohol..LOL ^^ Watch out if u dont want to get a kiss
生田斗真 (Ikuta Toma) som tror att han e bög ^^
Dorm leaders..haha.. sjuka killar ^^
掘り北真希(Horikita Maki) gör en helt okej roll..men gillade henne bättre i 野ブタ。をプロデュース
Snacka om en sjuk skola o serie.. ;)
En skola som bara består av snygga killar ^^

Hmm..vilken serie blir det nu?? en Taiwanesisk,Koreansk lr Japansk.. Vill see Silence, Que sera,sera, Medical brothers...but we'll see..det finns så många bra serier just nu.

Ursch måste packa vidare nu så att jag inte glömmer något, + ladda mp3n :)


Musiktips
さわじり えりか(Sawajiri Erika) - Free
さわじり えりか(Sawajiri Erika) - Destination Nowhere
レミオロメン(Remioromen) - Sangatsu kokonoka (3月9日)
レミオロメン(Remioromen) - Konayuki (粉雪)
K - Only human
Orange Range - Ikenai Taiyo

No comments: