Tuesday 23 October 2007

Wonderful weekend..

Jag hoppade på tåget en kall och regning fredagsmorgon..
Destination: København!
Kom fram vid halv 1 tiden... ca 5,5 h på ett tåg, inte allt för härligt, men tack vare mp3n underlättade det min resa.
Hannah kom o mötte mig på Hovedbanegården iaf..sen åkte vi hem till henne på Østerbro.. (typ Sveriges Östermalm"
Shiit vilken fin lägenhet..såå vill jag oxå bo, dvs om jag hade råd ^^

Efter att ha lämnat packning osv drog vi ner på Strøget...som var proppad med folk, pga fredagseftermiddag men oxå pga Efterårsferie!!!

SHOPPING = Cd's, DVD's, Kläder, Presenter, Övrigt ^^

København = Tivoli, Den sorte diamant, Kartoffelrækkerne, Palads, Strøget, Østerbro

Well well..jag åkte från Sverige för att slippa alla svenskar, SORRY to say it men men ^^
MEN det kryllade av svenskar..haha o de fattade inte danska, sjukt kul att se på dem, helt borta liksom..

Palads = BIFFEN ^^ = Til døden os skilles... SJUKT konstig men rolig film

Mat = Bøfsandwich, Spanskerør, scone, skinke, laks...osv


Skön helg.. men nu är jag FATTIG...to much shopping etc..

Varför ska den 25 vara såå långt bort??


FILM:
Richkids
Far til fire - i stor stil
Far til fire - gi'r aldrig op!
Tube

No comments: