Sunday 14 October 2007

Söndag..Sjunde dagen..vilodagen?

Förr sa man att Söndagen skulle vara till för att vila och endast göra det arbete som var nödvändigt. DEN som sa dt visste inte att det skulle bli värre med tiden!
Vaknade sisådär kl 8, inte roligt direkt, med tanke på att jag inte sovit bra alls under natten!!
Fick ingen luft liksom...gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!! Jag hatar att vara förkyld, för jag kan inte använda nässpray o liknande, är allergisk - blodet bara forsar ut ur nästan om jag skulle använda dt! Well well, skulle till kyrkan iaf så fördrev tiden med lite tv o en lååångsam frukost.

Varje gång jag sätter min fot i en kyrka känner jag att lugnet inom mig tar över, kyrkan är min "safe place".
Fick sjunga en lite annorlunda sång idag, ursch hatar när tonerna går upp o ner hela tiden, spec när man inte vaknat. Men det som var mysigt idag var att pga. moln o dåligt väder lyste ljusen upp hela kyrkan. Predikan av Missionär Kim var oxå bra. Tycker att många predikningar i svenska kyrkan är riktigt dåliga och säger mig ingenting, o så plötsligt finns det någon som har något "vettigt" att säga.

Efter gudstjänsten hade vi körövning som vanligt.. fast alla satt o åt istället..haha (utom jag, då jag kör min GI metod)
Jag blev lite ledsen när jag såg vilken sång vi ska sjunga nästa vecka... det var en sång som jag gillar :(
Men men jag ska till Danmark så det är ju oxå trevligt :)
Efteråt kom mamma o pappa o hämtade mig :) o vi drog till STHLM Quality outlet.
Jag köpte mig ett par skor för 300 kr :) :) :) har velat ha ett par LÄNGE såå..priset var ju som hittat!

I alla fall något positivt med dagen!!
HATAR POLITIK ARBETET, HATAR FÖRKYLNING, HATA REGN, HATA KYLA!!!

Ärsch jag får försöka att överleva.. aza aza fighting!!

Imorgon börjar FAS 2!!

No comments: