Thursday 19 February 2009

Jag tror att jag fått ett jobb!!

Igår var jag riktigt seg och på väg till kvällskursen ringde en kille från Academic work som sa att EA (Electronic Arts) - de som för data/tvspel ville erbjuda mig jobbet jag sökt~~

*JIPPI* tror jag ^__^ har velat ha ett jobb ett bra tag nu och det här är ett heltidsjobb så det ska nog bli bra.
Ska till Academic imorn eftermiddag och prata med dem...



Ser ut som att mitt olycka vänder!
Bara det med operationen dock, måste prata med dem om det... hoppas det är okej.
Ja menar..jag måste ha den operationen...



Just nu sitter jag på mitt "andra jobb" och fryser..jag fattar inget? jag har skruvat upp värmen men INGET händer... det känns som att sitta i en IGLOO!!
Dessutom går inte jobbet som jag vill... dvs människorna svarar inte...
Och man undrar vad de får betalt för..!?
Snart är det dags för lunch... dagens meny ärtsoppa och pannkakor..haha ^__^
Det har jag inte ätit ärtsoppa på, ehm.. 10 år?! eller något sånt, ska bli kul att testa ^__^



I eftermiddag, efter jobbet ska jag förmodligen träffa Hearan som jag inte sett på 3 veckor, pga jag haft jobb osv och inte haft tid att träffas~~ så det ser jag fram emot!


Och imorn.. ska jag träffa Sally och Lisan... (^__^)


Today's mood: Snoozy
Today's food: Ärtsoppa och pannkakor (så svenskt det kan bli en torsdag)
Today's song: Arashi - Happiness

No comments: