Monday 7 April 2008

Högen växer..

Varje gång jag städar mitt skrivbord så växer högen 5 minuter efteråt.. O__o
Dessutom blir dt stökigt igen.. ursch!! Jag vill ha ett större rum! ((Om man skulle ta och slå ut väggen till brorsans rum??^^ fast det skulle varken han eller mamma gilla ^^ Pappa skulle bara skratta..haha))

Ibland orkar man inte ta tag i allt.. läxor, uppgifter osv.. gaaah~~
Hela helgen o idag var sånna dagar då jag inte orkar med något! men ändå gjorde jag en hel del! Viljan för saker o ting försvinner hur lätt som helst!?

Igår trotsade jag mitt eget konto ^^
Jag använde min YESAsia kupong och beställde Tackey & Tsubasa - 5th year concert tour DVD.
Hong Kong versionen måste jag säga.. Totalt omkring 165 kr.. med kupong.. men om jag hade köpt den japanska utgåvan hade det blivit 470 kr!! Samma sak, fast region 2 vs region 3.
Köpte First limited version B~ Varför ha 2 st Limited o en vanlig edition? Man vill ju ha alla men palla att köpa!?
My next target är V6 - 2007 tour Limited edition - HK version!! och Arashi - Time concert..
och Shinhwas nya album... Tänk att det är det 10e året me Shinhwa..redan!!


Idag var jag till kyrkan o hämtade filmen, dt var lite läskigt.. för dt e inte varje dag man går till Pastorns arbetsrum o hämtar saker o låser efter sig liksom!!
men han va snäll iaf som lät mig komma fast att han inte var där.. På onsdag ska vi se May18~
Allt jag kan säga är LEE JUN KI~ han är orsaken till att jag ska se filmen..haha ^^
Oxå Kwangjumassakern är ett måste!!
Idag var jag även o käkade frukost/lunch med Tiff på Ciao Ciao due... det var hur gott som helst ^^ Cannelloni med spenat *mums*

Efteråt gick vi på Kangs lektion, som faktiskt var givande... ^^
vi hade kul iaf.. men ibland känns det som att hon dissar oss totalt.. först var hon 20 min sen, sen när vi skulle ha rast i 10 min var hon borta i 20 min O__o
Ogillar hon oss? eller bryr hon sig inte bara!? ((jag chansar på 2an))
Saken är den att jag hatar när hon säger "Är det okej om vi sitter över 20-30min".. NEJ det e inte mitt fel att du "skiter" i vår riktiga lektionstid.. sorry men jag har inte all tid liksom~
Men men ingen fara antar jag... men undrar dock varför det har blivit såhär den senaste tiden O__o


Dagens kommentar:
- So what did you think of them?
- They should just go and die!


Dagens låt:
Zone - Secret Base ~Kimi ga kureta mono

No comments: