Monday 26 July 2010

En härlig dag

Vaknade runt 7 tiden bara för att dra fötterna till biografen och se INCEPTION.
Biljetten gick på sådär 30 kr ^^ och hur var filmen då....?!
Den var grymt bra! Vill se om den.
Måste säga att Leonardo inte är min favorit men vad ska jag göra åt saken!? (^__^;;)
Han var helt okej i filmen även fast det fanns stunder då han pratade så långsamt att jag höll på att dö av trötthet.

Efteråt tog jag det lugnt i några timmar hemma för att senare åka ner till Sinchon och träffa Julia, Carolina och Sachiko och gå på jjimjilbang.. sk. sauna.
Sjukt skönt, grymt bra ställe och kunde ta det lugnt i några timmar, plus svettades som en gris.
Jag o Sachiko har massa saker gemensamt!!!! Arashi, hata fåglar osv.. XD
Efteråt träffade jag upp Sangbong unni, åt middag - OKONOMIYAKI och YAKISOBA.
Grymt gott o folk satt o köade utanför din lilla restaurangen!!
Efteråt slöt vi upp med Julia och Carolina och gick till noraebang o sjöng karaoke, i säkert 1,5 h.

Imorn bär det av till Sydvästkusten med Sangbong unni, ska även träffa upp Hani.
Vi ska spana in grönte odling :) o ha semester!!!

No comments: