Thursday 22 July 2010

Myggbett!!!

Jag har konstaterat att jag fick 10 myggbett under en o samma kväll, dvs från att endast fått 3 tidigare till att plötsligt få 10 på en gång!!
+ vart.. ja... rygg, arm, hand, rumpa o ben. i speglen hade jag stora röda fläckar!!!
men ingen ide att gråta för det eller att klia men det är irriterande som bara den ändå.
Idag har jag jaft krig med Skandiabanken, jag höll på att dö av deras bortförklaringar o annat och fick dem att ringa mig tillslut. Först bad de mig att ringa dem. vilket jag sa att de kunde fetglömma!!! det skulle kosta en förmögenhet, o spenderar hellre pengarna på shopping eller resor!!!
Älskar mitt vitamin vatten... kostar 9 kr flaska.. men sjukt gott XD



har hittat ca 7 nya draman från japan som jag vill se men har inte tid, har aldrig hänt förut att jag hittat så många draman på en gång!!! (T_______T)

Kan heller inte få tag på JE ang. Arashi biljetterna, har förmodligen inte fått några men vill veta ändå!!

Imorn har vi tal i skolan.. mkt o förbereda men å andra sidan så får jag inge betyg denna termin så borde inte bry mig....
och åker till Kangneung med Youngeun unni o Minyoung unni imorn.
i nästa vecka har vi lov å åker antingen till Jejudo eller Sydkoreas sydkust med Sangbong-unni och Jina-unni

No comments: