Sunday 18 July 2010

Kärt återseenede

Dagen började med att jag skulle hämta ut min MP3, men gubben var inte där..
så gjorde läxorna o sedan gick jag tillbaka och fick den.
Dock så verkar det vara något fel på den då batteriet inte laddas (T__T) så ska kontakta dem så att jag får en ny. Inte så jobbigt men..ett onödigt problem i vilket fall.

Till kvällen åkte jag till Dongdaemun o träffade Hea o Hyunwoo.
har inte träffat Hea sen i mitten av aug, förra året.
mitt hejdå blev snabbt då jag jobbade o vi hade kris (T__T) var grymt sur på min chef då, me tanke på att jag skulle fått gått hem tidigare den dagen o hade då oxå kunnat säga hejdå på ett bättre sätt till Hea.
Men men.. tiden har gått snabbt o nu träffades vi igen.
det märks att hon varit i Kina (^^;;) på stilen :D
Först middag o sedan shopping, jag köpte örhängen o klistermärken (^^;;)

No comments: