Thursday 15 July 2010

En otrolig lång skoldag.

Idag var jag i skolan från kl 10 till kl 18.
eller.. hade lunch med Eri-unni, vi åt Dalkhanmari. Det roligaste med det hela var att en av dem som jobbar där frågade, Har din mamma åkt hem nu?!
Dvs. jag går dit för ofta ^^ dock så hade jag inte varit där sen mamma var här. ^^
Sjukt gott som alltid!!!

Sedan blev det shopping i Edae, dvs.. behöver nya skor, underbyxor..samt flipflops inför helgen.
Fick ett sms från Mr. Kim när jag var tillbax på skolan o skrev talet tillsammans med min grupp.

Trodde att jag skulle dö i klassrummet, för ja.. vi satt där i flera timmar o skrev o diskuterade, på koreanska, engelska, kinesiska o japanska ^^
tror att det kommer bli bra, men det e mkt o förbereda.

Jag ska köpa min mp3, frågan e 16 eller 32gb.
hade en lång diskussion med Hyowon oppa igår.. men jag vann..haha.. dvs jag ska köpa den :D

2 comments:

Anonymous said...

Hi, I'm also an adoptee. I was wondering which university you're studying at and if you got scholarship from inkas for more than 1 term (because you're at an advanced level)?

/Maria

C-Line said...

I study at Sogang Univ.
I got scholarship for 2 terms, this term I pay mayself. Also I studied Korean language before I came to Korea...