Tuesday 8 November 2011

살까 말까?


요즘은 일드라마를 하나 보고 있음. 이름이 수수께끼 풀이는 저녁식사 후에다.
드라마가 넘 좋고 넘 재밌다!ㅋㅋ 요즘 일본에서 인기가 많~~고요!ㅎㅎ
내 제일 좋아하는 아라시 멤버 사류라이 쇼군와 여배우 키타가와 케이코가 나온다ㅋㅋ
지금은 생각중인데 그 드라마 책을 살까? 말까? 드라마는 넘 좋으니까 책은 좋을것 같습니다. 글구 비싸지 않당ㅋㅋ 12 000 원이래..ㅎㅎ



These days I'm following a great Japanese drama called 謎解きはディナーのあとで. Intl. title is The After-Dinner Mysteries.
The drama is starring my fave Arashi member, Sho-chan, and actress Kitagawa Keiko!
I really love the drama it's exciting and funny! And I found the book in Korean and are now mixed, should I buy it or not? Since the drama is fun I bet the book is too. Also it's cheap aprox 12USD

No comments: