Sunday 27 November 2011

Bra sångerska men...

På lördagskvällar brukar jag se på TV4's SÅ MYCKET BÄTTRE..
Fortfarande slår inte denna säsong förra årets.

Igår var det E-types dag, det var mkt intressant o se. Hans musik skiljer sig så mycket från alla andras.
Han är verkligen en trevlig o go människa. Hans dag var rolig... älskade fårklippningen!
Timbuktu's version av E-type var sååååå sjukt bra!!!

MEN en person jag önskade inte var med är Laleh, visst hon är en bra artist men hennes personlighet är ju bland det sämsta/värsta jag NÅGONSIN sett. En person som henne skulle jag ALDRIG vilja vara bekant med. Hon fjantar sig och tror att hon är något spec genom att vägra göra olika saker.

Hon har aldrig blivit uppfostrad med att göra något för andra trots att en själv inte vill.
Hon framstår verkligen som en dålig person.. det känns som att hon i varje avsnitt backar undan och struntar i de andras idéer. Och många kommer väl säga, ja men det är väl bra med känslor.. men hon står o bölar för att man håller i ett får som sparkar som bara den, det finns ju inget annat sätt att göra det på!Om fårskallen var still skulle det inte vara på det sättet!
Hon är nog den som fått mest ROS för hennes tolkningar av låtarna i media. Jag skulle snarare säga att det är för att man inte känner till henne som alla andra, Visst hon sjunger bra, jättefin röst men egentligen låter hon likadant o hon ser likadan ut - ingen spec utstrålning!!
Innan säsongen började tänkte jag... wow.. nya September..hon verkar som en gullig tjej men ursch, varje klipp hon är med i önskar jag att de kunde klippa bort!! Jag tål inte sånna människor, hon förstör så mycket av showen.

Nästa vecka är Laleh's dag och redan nu kan jag säga att jag INTE kommer att se det avsnittet!!!

No comments: