Sunday 13 November 2011

Så mycket bättre 20111112


En av mina absoluta favoriter av svenska tv-program dena säsong är tv-programmet


Så mycket bättre
Idag var det Jason TIMBUKTU Diakité's dag!
Det var mycket kul att se på, från början till slut!


Jag älskade besöket på bondgården!! verkligen annorlunda och oväntat + han fick alla andra att vara delaktiga! Vissa hade roliga än andra.. det var intressant å höra att många av dem aldrig haft ett jobb utöver musiken!
Kvällens musikaliska framföranden var av hög klass. Av svenska artister så är Timbuktu en av mina favoriter och det var kul att se så många olika framföranden av hans låtar!

Jason bjöd verkligen på sig själv, vilket han även gjort genom de andra avsnitten!
Han har verkligen varit med om mycket, svår uppväxt, förlorat en vän osv.
Trots att jag gillat honom sedan tidigare så har detta program fått mig att gilla honom ännu mer!

Av kvällens låtar då...
Tomas Ledin gjorde verkligen om låten "Gott folk" till sig egen, det kändes som att man lyssnade till en typisk Ledin låt och inte till en Timbuktu låt!
Även Lena Philipsson gjorde om låten till en ballad...vilket var mycket oväntat!

No comments: