Wednesday 16 December 2009

hon skrämmer mig...

Alltså min hörförståelse o läsförståelselärare skrämmer mig lite...
vet inte om hon gillar mig eller hatar mig.
VARJE gång vi ska demonstera..eller snarare hon vill att några ska göra det så väljer hon ALLTID mig att demonstera första exemplet.
Jag hatar det..!!

+ idag skulle man vara 2 o två o jag hade jobbat hela dagen med Junji, även kallad: Pastorn...
dvs alla lärare jag haft innan parade ihop mig me honom då han satt mittemot mig.
Men inte den här läraren.

Nej denna gång fick jag göra övningen med henne!!!
+ det började med.. Soobin börja.
Men jag hade inte fått pappret så jag stirrade tillbaka och sa: Hur ska jag börja?
Läraren: Lyssnade du inte när jag berättade?
Jag: Jo men.. jag har inget pap..
Läraren: Okej jag börjar...

Jag ville bara slå huvudet i bänken.. seriöst.
Övningen gick helt okej men.. well.. läraren skrämmer mig!!!!

Det roliga är att alla mina klasskompisar bara: men du kan ju bra.. hon väljer nog dig för att du kan..
Me: NEJ, det började med att hon tog mig för att hon kunde mitt namn! (det var läraren som intervjuade mig!! hur stor var oddsen att man skulle få samma lärare sen liksom!!!)
Men nu finns det ingen spec anledning...!!! (-_-;)

Iaf för varje dag som går kan jag säga att jag gillar min lärare i skrift mer o mer.. Hon är grymt rolig, hon gör morgonen så mycket bättre.
Även min lärare i tal är hur snäll som helst, nästan för snäll!!


Idag fick jag mitt student id-kort.
Jag vet inte om jag ska skratta åt det men, det ser verkligen hemmagjort ut!! (^__^)
Så inse.. jag går i en fattigare skola nu!!
I Edae fick man både tygväskor när man började samt ett SNYGGT skol-id kort!! Men men man kan inte få allt här i livet..hahahhaa

Imorn börjar vi med kapitel 5!!!

No comments: