Monday 14 December 2009

mycket på schemat.

Igår var det en stressig dag.
Började med att jag vaknade sent, dvs senare än 7.20.
Gick till Uniqlo i närheten o frågade om jag fick lämna tillbaks mina jeans, men inte! dvs om jag ville ha pengarna som jag självklart var ute efter.
Åkte då till Myeongdong för att lämna tillbax dem, vilket gick super snabbt!
På tillbaka vägen hittade jag MOCHICREAM!!!! De har öppnat i KOREA.. lyckan var enorm!

Sedan bar det av till Hapjeong där träffade jag upp med Justine och följde med henne till hennes kyrka, en liten men mysig kyrka. Skulle aldrig hitta dit utan henne, den låg gömd!
Efter någon timme där skyndade jag mig till Jogno 3 ga och mötte upp med T och vi åkte mot Olympic park och Lee Seung Gis koncert.
Sjukt kallt!! men vi fick biljetterna snabbt, samt massa gratis saker!! en Lee Seung gi poster, kaffe o massa naengmyeon samt en påse chips.
오빠 고마워요!!

Gick sedan för att äta, dagens första måltid. klockan 17.
Det blev Burger King då T ville ha det. Jag testade en ny burgare jag aldrig ätit tidigare...
Den var god!! (första gången jag säger det om en hamburgare tror jag..)
Sedan gick vi tillbax.. jag hade velat ha en Hoodie men NEJ.. jag fattade inte allt bruden sa men tror att den var utsåld..så dt gjorde mig lite ledsen, den var snygg!
Väl inne köpte jag SeungGis cd.. signerad o allt.. (^__^) Hans senaste cd, den som jag tänkt o köpa men inte gjort!
Det var en blandad ålder o både män o kvinnor.

Koncerten började lugn o stilla... men seriöst hans röst är UNDEBAR.
Han sjöng en blandning av gamla o nya låtar, jag saknade några men man kan inte få allt antar jag.
Han hade även gäster på scenen, bla After school, seriöst de gjorde mig döv!! det enda de gjorde var att skrika i mikrofonen!
Roligast att se var Baek Ji Young på scenen med Seung Gi.. o deras version av 내귀에캔디 var bäst!!
Mot slutet drog alla låtar med fart igång!! o det var jättekul!!
Vid 9 var koncerten slut. och vi gick hemåt.




이승기-면사포&우리헤어지자
Lee Seung Gi-Wedding Veil & Let's break up

No comments: