Thursday 18 March 2010

Biljetterna är köpta!

Blev väckt inatt omkring 1-tiden av Sayuri...
Men well..det handlade om våra biljetter, så väckte mig själv extra snabbt..
Dock kunde jag inte heller boka dem vilket gjorde mig ännu surare.
Men i alla fall efter skolan tog jag mig upp till World cup stadium och köpte 2 biljetter till lördagens första visning.

AVATAR 4D version..
INTE 3D utan 4D. Ser fram emot det, stolarna rör på sig och lukt kommer ut osv...
Coolt ellerhur!
Då vi kommer se dagens första visning så var biljetterna billigare. 11 000 won istället för 18 000won.
Dock så börjar föreställningen klockan 08.05 på morgonen, så vi måste åka "hemifrån" runt kl 7.10. Tidig lördagsmorgon.. Men å andra sidan kan inte folk på andra sidan jordklotet klaga på att jag sover bort dagarna under helgerna!


Utöver det.. ja.. mina lektioner blir bara tråkigare o tråkigare!?
Höll på att dö då mina läxor var så grymt tråkiga.
Dessutom var en uppgift extra svår, inte ens mina koreanska kompisar kunde fatta uppgiften.. eller snarare komma på en mening med den grammatiken..
Sen när jag frågade läraren så kunde hon heller inte komma på något, så hon sa till mig att försöka tänka igen annars strunta i den.
Men vad ere för mening att ge ut något som de själva inte ens kan lösa!?

Min helg o nästa vecka ser fullbokad ut...
hur ska jag hinna allt?
+ måste leta upp resor osv tills mamma kommer hit, vilket jag ser fram emot men well.. mkt o tänka på.
+ har mitt dumma tal jag måste förbereda (T__T)


Dags för mer plugg...

No comments: