Monday 8 March 2010

en måndag full av skratt..

Så var det måndag igen.. trött som alltid.
Men i skolan fick jag skratta mycket!!
Tack-vare Mari-san, Eri-san o Henna ojisan ^^
Mari hade tagit me bilder på när hon var liten o så kom henna ojisan förbi o började prata skit om hennes hemstad osv.
Dvs hon e från staden UTAN byggnader ^^ + hennes mamma hade glasögon som såg ut som Arare-chan, vilket till viss del stämde men ja..
Jag o Eri dog av garv iaf. + hade massa andra konversationer som fick mig att gapskratta.
Samt andra Mari o Sanae bytte namn på en av karaktärerna i boken hela tiden vilket gjorde mig förvirrad men skrattade åt det med.
Personen hette KANG i efternamn men de envisade med att byta ut till KIM.

Efter en intensiv dag så åt jag lunch me Mari o Eri, på en liten restaurang, men billig..o god!!
oftast när det är så billigt brukar det inte smaka bra, tror att vi betalade runt 15 kr var!
då åt vi mandu, bibimbap och ddeokbokki samt smårätter.
Pratade en hel del, ni vet tjejsnack...

Sedan spenderade jag resten av dagen vid mitt skrivbord... dessa läxor samt förberedelser inför nästa dag är inte att skoja med, dessutom vår färglösa bok får mig att gråta!
Ge mig färg...snälla!!
Plus kom på att jag bara har 4 olika understrykningspennor, skulle behöva 1 till.. får gå till bokhandeln imorn tror jag. undrar vilken färg bara!?

No comments: