Monday 15 March 2010

Trött...

Jag trodde att jag hade sovit ut i helgen men när jag vaknade imorse höll jag på att spy av trötthet..
Tog mig till skolan i regnet o hade alla mina lektioner, dock var jag sjukt uttråkad, men Mari fick mig att skratta som alltid.. ^^

När jag kom hem tjöt sirernerna, som att Seoul höll på att bombas.. NordKorea i farten tänkte jag o min rumskompis.. men icke, de håller på o testar idag..
Men seriöst det lät en hel del och ja, vi befinner oss i ett land där vi kan bli attackerade och vem vet vad Mr. Kim på andra sidan gränsen smider för slags planer (^^;;)

Ikväll är det HOUSE party/tjemiddag!?...

Imorn blir dt nog middag med Mari och Eri.. DALKHANMARI
När mamma kommer så ska jag ta henne till den restaurangen.. den är B Ä S T

Arashi's trouble maker säljer mer o mer.. :)
Den var NUMMER 1världslistan i förra veckan!!
+ Idag kom nyheten om deras nya singel, ser fram emot den! (^___^)


Igårkväll spenderade jag tiden med Shao, fick min första White-day chocolate.. samt god middag full av skratt! o även igår regnade det... (T__T)
Det är sagt att det dåliga vädret ska hålla i sig, vilket jag inte är så förtjust i om jag ska vara ärlig, men bättre än att ha snö?!
Lyssnade även på Melodifestivalbidraget som alla hatar, och nu förstår jag varför... eller snarare vad handlade låten om? Den var så dålig att jag inte har något intryck av den förutom att den var dålig.. "ALLA" mina rumskompisar tyckte samma sak..hahahahahha
Svenska folket, VILKEN TABBE!!!
Men men behöver inte bry mig då jag befinner mig i Korea (^__^)
Om jag får säga dt sjäv så har KARA's Lupin satt sig i huvudet på mig, och den skulle kunna passa som ett melodifestivalbidrag o jag skulle lätt kunna rösta på det!

No comments: