Wednesday 17 September 2008

Läskigt värre~

Nu e skolan över, hade min sista lektion idag~
Imorn ska vi se på film, en film jag sett men vem bryr sig ^__^
och på fredag ere dags för skolavslutning... och det e läskigt värre!!!!
Jag fick reda på av min lärare att jag ska upp på scenen inför alla under avslutningen.. o varför då?!
Jo jag har haft 100% i närvaro..så det betyder att jag kommer få något pris av något slag skulle jag tro.. men har ingen aning... och kommer inte heller att få sitta med klassen, utan med en spec. grupp... dvs alla som haft 100% närvaro~~
Hoppas att jag inte behöver göra något spec. TYP som att prata..hahaha (^^;)
+ inte nog med att man ska upp på scenen, man måste oxå vara där mycket tidigare än alla andra~

Ursch vill inte lämna klassen, för jag har haft en bra klass, men samtidigt e jag trött och längtar hem till mamma,pappa o storebror o vänner~ antar att man behöver luftombyte..


Igår umgicks jag med Sayuri hela dagen efter skolan~
Först gick vi hem o lagade kladdkaka, fikade, pratade o sedan gick vi till bion o köpte våra biljetter till Hana Yori Dango Final
Efteråt gick vi och gjorde Sticker photos...hehe, de blev rikigt bra~
Synd att vi inte har sånna hemma för ett bra pris..!!
Vi hade ca 45 min på oss till bion skulle börja så vi gick runt i Edae och spanade in kläder osv...
Innan vi gick in i salongen köpte vi popcorn o dricka.. caramel popcorn, Sayuri sa att de var gott så vi prövade~ ((vi köpe en Combo o delade))
När vi kom in i salongen var den fylld med hjärtan, och "soffor", inte stolar... hahaha vi dog av garv.. antar att HYD klassas som en couple movie~~
i alla fall innan den började lekte vi lite o tog lite konstiga kort ^__^;
Man kan ju undra hur gamla vi är men antar.. WE ARE CRAZY ~~(^-^)o*

Kan säga att filmen var underbar, jag har väntat ca 1 år, dvs då det blev bestämt att HYD Final skulle spelas in~~
Matsujun = SMEXY, Dorky, DoS, Funny and totally L O V E


Dagens humör: Nervös
Dagens låt: 이효리 -Mr. Big
Dagens mat: Japchae

1 comment:

Makitty said...

Avundas dig som fått se Hana Yori Dango Final.. Vill också se den!! xD