Thursday 11 February 2010

Dagens enda paus..

Nu har jag dagens enda paus, har pluggat nonstop sen jag kom hem.
dvs gjort mina läxor. visst vi har inga fler lektioner där vi lär oss nya saker men vi har sjukt mkt att repetera!!
3 timmar med läxorna..o har ftf 1 fråga kvar som jag inte riktigt förstår... hmmm...
+ måste plugga in massa inför den skriftliga tentan imorn, dvs mest grammatik o en del ord men kommer ändå inte få in så mycket mer just nu!
Nästa tisdag o onsdag har jag resten..
+ i helgen är det Kinesiskt nyår, HEJDÅ till Oxen/Kossans år och HEJ till Tigerns år, men inge fest för mig då jag måste plugga... pga att Nyår ligger på söndag är vi lediga på måndag! dvs mer pluggtid!

Idag diskuterade jag o några klasskompisar att vi måste resa till platsen där de spelade in filmen vår,sommar,höst, vinter, vår.. då well.. landskapet där är så fint!
mkt man vill men så lite tid.
Ska kanske vara glad att det är billigt i Korea!? eller i alla fall billigare än Sverige.



Dagens pluggmusik: Lee Seung gi och Arashi.. rolig kombination men.. jag älskar båda!!


Lee Seung Gi - Lets break up


Arashi - Believe

No comments: