Wednesday 10 February 2010

Sista lektionen... snyft

Idag hade jag mina sista lektioner... från o med nu kommer vi bara repetera!
Liten ledsen då slutet närmar sig med stormsteg, lika så gör tentorna...

Är inte på humör då jag drabbats av någon bakterie eller annat, är trött konstant, huvudvärk och ont i halsen. och dricker vatten som en flodhäst, men det är bara för att det är så SJUKT varm hemma! Jag tänker inte ens börja med hur tempraturen i detta hus sköts, seriöst.. det är antingen sjukt kallt som en frysbox eller som en bastu.. vet inte vad som är bäst!? antar bastun då det är svinkallt ute.

Under ena lektionen idag gick ena konversationen ut på att säga hejdå..
jag och min ena taiwanesiska klasskompis vände på det hela, dvs istället för att vara ledsen så var det mer.. va skönt att bli av med dig ^^

Alla som var i närheten av oss och hörde vår konversation dog av garv...
Istället för: glöm mig inte, du måste höra av dig..
så sa vi: glöm mig.. och om du skulle stöta på mig låtsas som att du inte känner mig.
När det var dags att spela upp för hela klassen fick jag göra det med min pappa för sista gången, konversationen blev rolig då..well.. konstigt att prata med sin pappa på det sättet..hahah
men han ska inte fortsätta nästa termin så det var lite ledsna miner i klassen.

Utöver det hade vi en rolig lektion, lekte mycket med grammatikdelarna och ja..kom på hur sjuka saker som helst (^^;;)

Efter nästa veckas tentor kommer det firas med en liknande eller choklad fondué..
mina klasskompisar har valt...hahaha

Efter skolan pallade jag mig hem i regnet, UTAN PARAPLY, men köpte lunch på vägen.. "wang mandu".. hade ett plötsligt sug och har en bra restaurang nära huset så ^^
Efteråt spenderade jag dagen till att plugga, dvs skriva om alla mina texter som vi skrivit under vår skriv lektion, det är den tentan som kommer först.
Och jag har lyckats få min lärare på bra humör, nu för tiden när jag lämnar in en text frågar hon: Soobin är den verklig eller har du hittat på igen?
Jag brukar svara: ja du.. vad tror du? ^^

Imorn är sista dagen att öva och på fredag har vi vår skriftliga tenta!!!!!
JAG VILL INTE jag vill inte!!!!!!

Sett att Kyobo dragit pengar för min IRIS dvdbox så den borde komma imorn...
den blev billigare än jag trott, antar att wonet är på nedgång igen... (^__^)

Om 1 vecka är jag i Tokyo, Japan vid den här tiden!!!

Kan se min mammas blick just nu och hon skulle säkert säga...
HAR DU KLIPPT AV DIG HÅRET, E DU INTE KLOK!!
Jag: Ja du kära mamma....(^^;;)

No comments: