Monday 15 February 2010

Studsboll i huvudet..!?

Igår spenderade jag halva dagen med min italienska klasskompis, åt lunch - vietnamesiskt samt glass...o pluggade o samtalade.
Mycket trevligt.
+ Då det var NYÅR och ALLA HJÄRTANS DAG var det nästan inga på gatorna, seriöst har aldrig sett Shinchon så tomt förrut... tom en dammboll skulle kunnat rulla förbi, precis som hemma efter affärernas stängningsdags. (^__^;;)

Sen spenderade jag kvällen med att lyssna igenom alla texter i boken, sådär 2 gånger.. vilket tog 2 timmar. samt läsa en del extra material.

Idag gick jag först ut och köpte mer presentpapper o slog sedan in resten av presenterna som jag ska ta med till Japan.
Utöver det har jag haft mitt huvud i min grammatik och "glos"bok.
Mitt huvud känns tungt och har så mkt kvar... men imorn gäller det.
Ska oxå innan läggdags kolla igenom div. löspapper vi fått..!! Lovar att om jag sätter ihop dem blir de till en bok.
Har lyssnat på Arashi för att ja.. bli lite gladare! o om 2 veckor släpps nya singeln, såg uppträdandet på MS, fast utan Sakurai Sho, då han är i Vancouver och rapporterar från OS!!
Men det var en bra performance!!
Borde börja packa men har inte tid, så ska göra det imorn istället... jag har iaf börjat tvätta ^^

No comments: