Tuesday 9 February 2010

jag gillar min klasspappa ^^

Idag under lektionen lärde vi oss ny grammatik...
vi lär oss nya grammatikdelar varje dag men idag pratade vi om saker som var var tacksamma över osv.
Min klasspappa sa: om jag inte hade studerat nivå 3 här så hade jag inte vetat att jag hade en sån bra dotter..
Naw~~ snällt ellerhur!? :) men snart tar terminen slut och klassen kommer splittras upp (T__T)
Idag pratade vi om vad vi ska göra under lovet...halva klassen ska till Japan ^^
De vill träffas men tror inte att jag hinner då jag har så mkt annat o göra, men vi får se.

Idag har det regnat konstant och hör hur vattendropparna slår mot fönstret, har ingen lust att gå ut igen, fast skulle behöva lite glass..
Tror att jag har blivit sjuk!? smittad av fröken stenhuvud.. Shao.. hon var sjuk i helgen.. så skyller på henne, enkelt och lätt.
+ klippte håret idag, klippte topparna och tunnade ut det rejält!! så nu har jag inte en boll runt huvudet. Dock så stylade de mig med en korre frisyr... ständigt!!
Jag hatar den lika mycket som förra gången så ska hälla en hink me vatten över huvudet lite senare.

Mer plugg, ska göra klart halva övningsboken samt hörläxan... plus plugga gammal grammatik och ord.
Sen ska jag liksom igår sova tidigt :)

No comments: