Wednesday 20 August 2008

Något som inte stämmer~

Så har halva veckan gått.. och seriöst varje dag kollar jag minst 3 gånger vilken dag det är..för jag har har ingen aning! det e sjukt.. undrar om det e något fel på mig eller om det bara är för att jag inte sover så mycket.
Jag har oxå fått ont i käken o mitt vänstra ben... tror att jag ser dåligt eller något...måste kolla upp synen~ och käkproblemet handlar nog om att jag sovit konstigt..?! ((hoppas jag))

Fick en fin födelsedagspresent av min bror.. 300 kr! ((eller 50 var från alla tigrar ^^))
Köpte en Arashi skiva..och ett linne...så vad ska jag säga?? jag har en väldigt bra storebror :)

Var på stan med Liz för sista gången..men hon var lite bakis??o fundersam då hon träffat sin biologiska mamma osv.. men tror att det löser sig, dt var kul att ses i alla fall!
+ har fått en ny rumskompis..som hittills e besvärlig o petig..men jag tror att jag överlever så länge hon inte festar varje dag!
+ fick ett jobb erbjudande.. behövde dock flytta ner till Busan i några månader så dt funkade inte~
+ mitt andra jobb funka inte heller då internet uppkopplingen inte funkade... så ja... får se om Heejungs chef behöver hjälp med sin engelska.


Appropå HeeJung så ringde hon idag o sa att det kanske inte blir någon rafting i helgen då det kanske ska regna! lite synd men det betyder mer pengar i plånboken!
Ska köpa mina Lee Hyo Ri jeans snart..och nej inte för att hon haft dem..utan för att de är snygga o jag vill ha dem! plus en snygg hatt till ^^



Seoul i övrigt har börjat inse att hösten är på väg, det gick från stekhett till kyligt!! helt sjukt..plötsligt får man känslan att man vill ha en tjocktröja på sig!!
Normalt brukar temperaturen sjunka lite dag för dag..men här gick det från 35 till 20 på en gång.. ((okej har inte de exakta siffrorna i huvudet, ville bara ge en beskrivning))

Vår nya bok i skolan e svår, sjukt mycket nya ord o mycket grammatik... huvudet snurrar runt~
visst lär man sig mycket men skulle vilja ha bättre förklaringar~~!
Igår pratade vi smeknamn..o en av kineserna kallades för Doraemon..haha...så sött ^^ jag vill oxå ha en Doraemon i närheten..!! ((skulle nog kunna säga att Hanna är min Doraemon ibland..haha))

Imorn ska jag bara vara hemma o slappa...IGEN.. dt e det enda sättet som gör att jag INTE gör av med pengar i onödan! fast skulle behöva åka o köpa bröd..o kanske något mer ätbart men e inte säkert..jag har ju en del hemma.. men behöver olja.. HyeJoo får palla sig till matbutiken, då dt e hennes jobb!!
På fredag ska jag förmodligen simma, och sen träffa HeeJung o käka middag o köpa mina byxor o hatt~


Dagens hurmör: Trött o frusen?
Dagens låt: 동방신기 - On & On
Dagens mat: Ddeokramyeon

No comments: