Thursday 28 January 2010

Biljetten är bokad..o betald!

Så är allt klart me Japan resan..
åker den 17e o hem den 26e februari..
Ser fram emot det.. ska nog träffa Nozomi o Ikuho..samt om Keiko har tid så vill jag gärna träffa henne oxå.

Idag var jag o 4 klasskompisar samt 2 skolkompisar till ett bookcafe och lät små fiskar äta hud på våra fötter...
Kan säga att 90% av fiskarna åt på mina fötter medan de andra fick dela på de resterande 10%
(^^;;)
Billigt o bra...
i SVERIGE kostar det 300kr PLUS..
Här i Korea 18kr!!


Dagens roligaste konversation:

Jag: E glad nu iaf, då jag äntligen betalat biljetten till Japan.
M: Va kul.. jag vill oxå..vad kostade den?
Jag: den hamnade på 2300 kr typ
M: Billigt!
Jag: Vad ska du göra på lovet då?
M: Plugga?!
Jag o M: XD hahahahaha
M: Det lät bra iaf..
Jag XD

No comments: