Thursday 14 January 2010

Pissed off!!

Idag var ingen bra dag!

Började dagen med att jag var urtrött när jag steg upp..
Sjukt kallt ute, IGEN...
Låååång skoldag.. och sen åkte jag hela vägen till Nowon för en jobb intervju.
Dock varade den endast i 5 min!!! Det tog mig en timme att komma dit.. mindre kul.

På hemvägen gick jag av i Dongdaemun för att köpa Sallys tröja..
och skulle leta efter en tröja på killavdelningen, vilket slutade med att ALLA försäljare drog i mig som en docka!!

Kom hem, kollade mail...o gjorde lunch. Yes.. lunch..sådär klockan 7 på kvällen.
Fattar inte riktigt hur jag överlevt dagen men..det har jag.

Sen ringde mamma o började prata om framtiden o bla bla bla.. seriöst.. hon fick mig på sämre humör.. jag har redan problem så dt räcker.. men mammor är sånna eller hur.
Egentligen är de snälla men... well.. ibland orkar man inte lyssna (^__^;;)
Idag var en sån dag.. o spec som den inte varit på top heller.
Klockan är 22.00 och jag är hungrig, men det känns som att det är lite sent för att äta nu (_ _)
men skulle kunna äta en kimbap... som förmodligen kommer bli en macka.. (^__^;;)

Imorn är det Koreansk kampsport och laga koreansk"tekaka" som står på schemat, ska åka till Kangnam imornbitti. Ska nog bli en upplevelse..och efter blir det förmodligen skridskoåkning me Una and Julia.

No comments: