Friday 29 January 2010

Vad ska jag säga?

Idag pratade vi om att det endast är 2 veckor kvar.. sen tar nivå 3 slut och klassen kommer splittras.
Vilket är synd då vi verkigen trivs ihop.
+ idag fick jag reda på att jag ska få ett spec pris, typ en bok, då jag haft 100% närvaro, precis som förra gången jag studerade i Korea.
Dock så kommer jag inte vara med på avslutningscermonin då jag kommer att befinna mig i Tokyo. Lite ironiskt ellerhur!? (^_^;;)
Men det kan inte hjälpas, dessutom bryr jag mig inte så mycket.. kan få boken vid ett senare tillfälle...alt dagen innan...

Efter skolan, en dag så var mycket lång.. gick jag o massa kompisar o åt lunch.. sjukt gott men dyrt, dvs om man räknar korea priser ^^
Ikväll är det Big bang koncert.. och fram tills dess ska jag plugga... (T__T) har massa läxor samt saker i övningsboken och liknande som måste bli klart!!

Om jag har tur ska jag o Shao på bio imorn... YATTAMAN med Arashi's Sakurai Sho.

No comments: