Wednesday 27 January 2010

Jag är stressad men vet inte varför.

Jag e stressad tror jag, MEN är inte säker på varför.
Jag äter konstigt, sover dåligt, trött...u name it.
Jag är inte konstant hungrig men hungrigare än jag brukar.. men har ändå ingen spec apitit, så äter bara när jag måste..dvs vanliga måltider.
Men i skolan under rasten har jag ätit mackor... dock kan det bero på att jag inte hinner med en bra frukost längre.
Sover dåligt oxå.. men å andra sidan tror jag att det beror på att min rommie låter när hon sover!
Så är trött och måste ha kaffe VARJEdag i skolan, tur att det är billigt men lovar att snart kommer den totala summan komma o då kommer jag vara ledsen, då jag spanat in 2 par skor jag vill ha, men de har blivit kaffe för dem istället..!?

Har efter många om o men.. och magsår.. äntligen köpt min biljett till Japan.
Åker från Gimpo, vilket blir en första gång för mig då jag normalt åker från Incheon...
Men det är närmre från mig så kan ta tunnelbanan dit ^^ Ska prova linje 9 då ^^
9 dagar i Japan.. som kommer bli till 7 då jag landar sent och åker tidigt. Ska försöka träffa upp med Ikuho-san och gå på TDL o kanske DS..samt Aibachan's föräldrars restaurang, dvs DET ENDA jag inte hann me förra gången jag var i Japan!!!

Idag började det snöa igen... jag pallar inte med mer snö!!! vi har haft nog.. dvs om jag vore i Sverige skulle jag kunna ta det men.. I'm not.
+ har min "borttappade kattunge" att trösta..^^ jag o Shao höll på att dö av skratt idag men visst ere synd om katten.. still.. kattungen behöver bli stor!

Nu under kvällen fick jag mitt paket från Japan.. från Midori-san.
Med Arashi saker, det jag blev mest glad för var tidningen med Sakurai Sho... jag gillar hans..o jag citerar Sho-chan "perfect body" (^0^)v


No comments: