Thursday 21 January 2010

Sista tentan kvar..

Imorn har jag min sista tenta, det är en intervju och jag har parats ihop med 2 st..
egentligen ska man vara 2 men då vi är ojämt antal så fick jag vara me 2 st..
En från Irak o en från Japan.
Jag och irakien har gjort allt..dvs vi är dem som kommit på alla konversationer och slitit som djur så är lite sur på japanen men vad ska man göra åt saken!?
Imorn kl 10 ska vi öva i skolan innan provet.. dvs en sista genomgång.

I övrigt vad har hänt i veckan!?

1. Fick tag på SUPER bra biljetter till Big bangs koncert den. 29 jan.
Hade helst velat se dem den 31a då det e sista koncerten o den brukar alltid vara lite bättre men till den fanns endast "dåliga" biljetter och till koncerten jag ska på att jag GRYMMA biljetter, typ framför scene..hehe

2. Har pluggat som en tok, inte bara inför tentan utan har andra uppgifter att leka med...
är dock inte klar än så får göra resten i helgen eller nästa vecka.

3. Åt god middag o glass med Tiffany igår, har inte sett henne pålänge + fick en cd i present av henne..
JJ Lins nya cd!! Den var super bra, så blev på riktigt bra humör.

4. Sakurai Sho - han ska både vara reporter under OS för NTV vilket jag ser fram emot.. Zerocaster <3 <3 <3
Hans nya drama har börjat, jag satt och dog av garv när jag såg ep 1.
Samt.. hans bilder i An An magazine.. var ja.. vad ska man säga... Ögongodis.. ^^
Väntar spänt på att köpa numret här i Korea..!

5. Blev tagen för att vara HELkorean i veckan av en koreansk tjej, de var när jag sa.. Huh? men jag e inte korean. Som hon blev helt ifrån sig o trodde att jag ljög henne rakt upp i ansiktet, sen blev hon generad ^^;;

6. Jag blev rik på 1 sekund idag... dvs jag visste att jag skulle få ut pengar ... men inte så mycket!!!
så jag svävar lite på moln, och om jag åker till Japan så kommer de passa som handen i handsken!!


Imorn blir det tenta sen förmodligen lunch med Tiff uppe vid waedae.. och sedan middag med klassen o min lärare.

+ borde köpa sömntabletter, jag sover inge bra på nätterna, eller så kanske det beror på att jag undermedvetet är nervös inför tentan..!?

No comments: