Wednesday 13 January 2010

Klar!

Nu är alla tentor över... eller nästan.
har min intervju kvar.. och jag har absolut INGEN aning hur det kommer att gå till, men det ska vår lärare berätta imorn..tror jag!?


Igår efter sista tentan gick jag o 5 andra till Baskin Robbins och åt glasstårta..
Se vad fin den var..


Efteråt blev det sen lunch..hehe
vi gjorde så som alla barn vill, dvs börja me efterrätten!


Fick tillbaka resultaten för 3 tentor idag..
De var helt okej..bästa var läsförståelsen.. 100%!!
Oh yeah (0^__^)~
När jag kom hem packade jag in alla saker till mamma o pappa o sprang iväg till posten.


Idag är det SJUKT kallt i Seoul.
När jag andas känns det som att luften jag försöker andas in fryser!!!
Det var längesen som jag hade den känslan.. ursch ursch, behöver nya vantar och ett par öronmuffar tror jag!

No comments: