Wednesday 10 April 2013

I need to be reminded

Somehow I need to be reminded how to smile, how to go on, how to be happy.
These couple of days I have been so depressed, almost suicidal, I have lost all hope.
But as said, with my loved ones cheering me on, they helped me back on the right track.
It's still dark but I start to see a small ray of light!!

So today I'll share this song, the new song by miwa, it's called smile and it somehow bring me back to a lot of happy memories.




miwa - スマイル

Lyrics
(cred to uploader on youtube)
綺麗な花が咲きました 君にも見せてあげたいな
あの星にお願いしました ずっと一緒に入られますように
どんな時でも 笑っていようね

おはよう おはよう さぁ出かけよう
今日は何ができるかな
歌おう 踊ろう 手を繋げば
世界はひとつになるから
そばに居てね

涙はこぼれるたびに 悲しみ流してくれるの
笑顔はあふれるたびに 心に幸せを見さしてくれる
どんな時でも 信じていようね

帰ろう 帰ろう うちへ帰ろう
君が待っているから
君と 居ると 強くなれる
小さな雪が優しさを
運んでくる

君が笑ってくれるから 寂しくなんか無いよ

おはよう おはよう さぁ出かけよう
今日は何ができるかな
歌おう 踊ろう 手を繋げば
世界はひとつになるから
そばに居てね

No comments: