Monday 14 June 2010

17kg på en o samma gång

Idag efter skolan gick jag till woorijib o fixade me det sista, skickade hem en del kläder, skor, papper, böcker o annat smått o gott som tillslut hamnade på 17 kilo!!
O som alla vet så gillar jag inte att gå 1 miljon gånger utan tar allt på en o samma gång.
Klackade om ett par skor oxå, 20 kr (^_^) hade nog hamnat på 200 hemma.

"Hemma" i Nowon gick jag o handlade div små saker - galgar, tofflor, mat.
Åt en Ddeok galbi (köttpinne med riskaka inuti) samt en hotddeok (varm pannkaksliknand sak). Tur att Korea e så billigt ^^

Sedan har jag gjort mina läxor o ja.. de tar tid, det e så mkt ord osv.. får panik, då vi inte har tid på lektionerna.
Jag skulle kunnat gjort klart kap 4 i övningsboken men har ingen lust, e för trött... att flytta tar på krafterna...!!

No comments: