Thursday 10 June 2010

seriös man ska va då?

Igårkväll hade jag en sen middag med Adi, Carolina, Julia och Sangbong.
Köttbuffe stod på menyn, men den blev oxå full av skratt.
Vi satt där i säkert 2-3 timmar innan det var dags att gå hemåt, o plugga.
Läxorna tar aldrig slut.

Precis innan jag skulle gå till sängs såg jag att jag fått mina skattepengar, inte så mycket som jag trodde men bättre än inget antar jag!?
o well..alla vet vad jag kommer lägga dom slantarna på ^^


Idag hade vi prov.. o det var inte ett läxförhör direkt.
läraren var så seriös att dt blev tråkigt.
Jämfört me alla andra lärare o klasser har jag den mest tråkigaste.
Ja menar... alla andra brukar säga, workbooken e upp till dig själv men dt e bra om du gör den.
Men min lärare mer eller mindre skriker o skäller ut oss om vi inte lämnar in den då hon vill ha den.
Idag skrek hon för 10320123 gången åt Pastorn. han blev mer eller mindre jätterädd!!
Sen hade vi ett glosprov, normalt så bryr sig inte läraren så mycket utan mer för eleven själv o se vilken nivå man ligger på.
Men vår lärare samlade in alla o skrev upp resultaten o till dem som fick lågt sa hon: OJOJ hur ska det gå.. du fick endast 2 rätt. som tur fick jag rätt så bra.

Pratade med Laura på rasten, jag vill seriöst höra henne sjunga då jag vet att hon kan sjunga opera! Hur coolt e inte det liksom? :)

Under hörlektionen hade vi en massa saker o gå igenom...men tiden är knapp!
Stressar hela tiden, och sover dåligt då det e så sjukt varmt. o då jag sover i en loftsäng så är dt inte så bra, då värmen stiger uppåt.
Flyttar på söndag!! o idag blir dt middag med huskompisarna!

No comments: