Thursday 3 June 2010

Nivå 5

Idag började nivå 5!!
Ännu en gång så ser allt annourlunda ut.
nu har vi tal o läsförståelse ihop. sedan 1 h höra..eller snarare kolla på tv-serie o film.
har 4 nya böcker....

Fick många gamla ansikten i min klass.
Ahmed, Sanae, Junji, Sangbong och Seona.
Har massa japaner..som vanligt ^^
i paralellklasserna har jag mina vanliga kompisar. plus idag stötte jag på Hiromi-unni.

Efter den låååånga skoldagen åt ja lunch me Julia o Carolina, imorn åker vi söderut...yay!!
dvs stänga av telefonen o bara NJUTA XD

Skickade hem massa vinterkläder o div. småsaker. Blev 15 kg ^^
jag svettades som en gris när jag kom fram!! + glömde mitt visakort på posten men de ringde o bad mig att komma... var så slut efter besöket att jag inte ens tänkte på det. men tur att de ringde annars hade jag fått panik!

No comments: