Tuesday 15 June 2010

Hon e fööör rolig men vänta bara..

Idag efter lektionen så frågade jag läraren om dt är ok om jag lämnar in min workbook i nästa vecka då det e lite mkt som händer nu när jag flyttat, behöver lära känna området liksom.
Hon svarade: Ja det e helt okej då du är så duktig.
Ja du.. vänta o se... läxor e en sak men får se på provet, dvs hur mkt tid jag kommer lägga ner på att plugga.. ^^ ska bara göra mina midterms är det tänkt. *host*

Min elektroniska ordbok har fått spass så jag ska nog gå o lämna i den...
e sjukt trött på att åka runt halva stan för att laga saker men bättre med halva stan än jorden antar jag.

Det är sjukt varmt ute just nu.. o fuktigheten stiger dag för dag! o regnperioden är snart här.
dvs 2 veckor med bara regn!!!

Fick mp3 filen till vår bok som vi använder under hörförståelsedelen, men den funkar inte på min dator.. *suck*

I natt(koreansk tid) spelar Nordkorea mot Brasilien, en match jag vill se men orkar inte vakna kl 3.30 för at se fotboll.
Så pappa får spela in den åt mig i Sverige, även om jag kommer att få se den 2 månader sent så lär det vara kul o se, jag menar världens bästa mot ja... vad jag nu ska kalla NordKorea ^^

No comments: