Wednesday 16 June 2010

fotbollsyra

I natt spelade Nordkorea mot Brasilien, en match jag ville se men orkade inte vakna kl 3.30 för att se den.
såg massa highlights senare när jag vaknade men.. vad har hänt me Brasilien? eller ville de inte ta i kanske?
o Nordkoreas mål var snyggt.. o det e helt otroligt att de över huvudtaget kunde göra mål...

Imorn spelar SydKorea mot Argentina.. ska se den tillsammans me ett gäng kompisar.
o på lördag blir det Japan mot Holland, jag hoppas att Junji kan fixa en fin t-shirt till mig.. :) han skulle kolla upp det idag iaf... :)
På lördag ska vi även, jag, Sangbong, Sanae och Shang Shan till 2 av Seouls alla palatser o efterforska till vårt kommande tal.

Har mkt läxor o nu börjar vi även med hanja, kinesiska tecken!! men.. börjar fundera, ska jag göra mina midterms? ja menar.. jag kommer inte göra mina finals..så behöver jag skriva dem!?

No comments: