Monday 7 June 2010

Ett skepp kommer lastat..

Idag var dt en ny dag i skolan..
Seriöst min nya lärare kommer gå mig på nerverna.
Hon stressade som bara den idag + innan lektionen slutade sa hon: ni måste göra workbooken tills imorn. mitt svar löd (i hudvudet): AS IF!!
Jag kommer göra den till varje repetition som under nivå 3 o 4. Det finns absolut ingen anledning till att stressa.
Dumma kossa!! + hon får oxå sina små sk. utbrott ibland o bara skriker rakt ut i klassrummet, så att man får hjärtattack. Jag har då tänkt att jag ska leva tills jag blir gammal.
Fick en engelsk version av grammatikboken idag.. dog av garv när läraren sa: Den finns bara på engelska..är det okej för dig?
Från att jag var den enda som skulle ha den till att plötsligt 9 andra oxå ville ha den.
fick ett häfte på sådär 100 sidor... yay jag som älskar lösblad!! (T__T)
Träffade Adi igen..som varit hemma i Tyskland under lovet, samt henna ojisan (= konstiga farbrorn) han säger alltid på så skumma saker..därutav hans namn XD
han kallar mig Arashi-otakuchan (=Lilla Arashi galningen)




Solsken hela dagen, och omkring 30 grader.
Åt naengmyeon med Julia till lunch... sjukt skönt att svalka kroppen med ngt kallt.
men helgens naengmyeon kunde den inte slå men den var helt ok, o billig. ^^


När jag kom hem tog jag lådan med div böcker o gick upp till posten.
ca 10kg o kostade omkring 200kr. då handlar det om frakt med b å t.
Kan redan se minerna på mamma o pappa som måste hämta mina paket... XD
Än sålänge är vi uppe i 25 kg, dvs de måste åka med bilen o hämta sakerna...



Beställt Arashi's nya cd.. First press LIMITED edition.. ser fram emot den, men nya singeln "to be free" kommer inte finnas med..o well.. jag älskar låten!! måste se över ekonomin o se om jag har råd med den med.
Det finns så mycket som jag vill ha o göra och ALLT kostar pengar....vad ska jag göra..? (T__T)

No comments: