Friday 23 April 2010

Äntligen fredag

Kanske inte ska äntligen, för veckorna bara rusar förbi..
Snart är det maj månad vilket betyder att det snart gått 6 månader sen ja kom till Korea.
Tiden går snabbt, vilket oxå betyder att snart tar allt slut och jag e hemma i Sverige igen...
Men ska inte tänka på sådana tråkiga saker nu!


Har andra tråkiga saker att tänka på XD
I nästa vecka ska jag hålla mitt tal, som jag förbrilt sitter o klurar på.
Naver (koreanskt google) är min bästa kompis för tillfället!


Vill se nya BECK filmen, fick tom chansen att se förhandsvisning o allt men så råkar jag vara i Korea.. turen.. nope.. oturen är på min sida!
Likadant med kläder, hittade massa saker på Monki's hemsida som jag vill ha! Varför är det alltid så att man vill ha saker som man inte kan få?
Får se filmen på dvd när jag väl kommer hem antar jag.


Behöver en diet, med tanke på hur smala alla är här.. men är upptagen o min motivation ligger på 5% vilket inte är bra borde ta tag i det men ja, mkt prat lite action...
var ute o gick i förra veckan men har haft problem me knäna hela veckan, skyller på det konstiga vädret, men ska nog promenera i helgen, med mina knäskydd på!!

Sömn vore bra, men...vaknar efter 6 h ändå! Fattar inte varför LÅT MIG SOVA!!

Kollade på ett av mina nya draman idag.. Kaibutsu-kun
Måste säga att Riida är sjukt söt!! han må vara 29år snart 30, men han ser ut som att han är 9år ^^

No comments: