Thursday 29 April 2010

SJUKT KALLT!!!!!

Seriöst det är något fel med klimatet. o nej det är inte värme.. det är ren kyla!!!!
+ vårt klassrum är så pass kallt att jag inte kan koncentrera mig.
Idag höll jag mitt tal som gick bra *pustar ut* tom. min lärare tyckte det var coolt, o är glad för det med tanke på att hon vanligtvis brukar se ut som att hon ska dö medan de som håller tal talar!

Fick lära mig att ENDAST 5% av världensbefolkning som är gifta anser sig vara "lyckligt gifta"
Vad säger ni om det? ska man redan få ångest över det som förhoppningsvis ska komma...

När sista timmen kom idag höll jag på att dö, händerna var som isbitar o näsan lika så!
Det slutade med att min lärare gick o hämtade en filt åt mig.. (^__^;;)
Tackar o bockar till snälla lärare Oh! m(_ _)m

Enligt nyheterna har dt inte varit såhär kallt i Korea på 100år, om de ser tillbaka till datumen..
Om jag skulle vara i Sverige skulle jag säga, ja well.. det kan hända ^^
men i Korea ska det vara varmt!! Svensk sommar?
Kylan har gjort att priset på frukt o grönsaker ökat, då skörden inte är så bra som den borde vara.

Idag tjöt larmet, eller snarare sirenen för de 46(ej helt säker på antalet) som "stupande" med båten utanför N.Koreas kust. På tv har de tagit bort en massa shower, komedi shower.. samt bara visat gamla o tråkiga saker, samt visat program där alla släktingar gråter och vissa ser ut som att de ska få en hjärtattack. Detta har hållt på i flera dagar, men idag var sista dagen.

Imorn är det valborg, men först träffa Setsuko-unni o plugga japanska sen ska jag ska vara hemma med mina läxor och...min Arashi DVD (^__^)

No comments: