Sunday 4 April 2010

Turen e inte på min sida...

Igår spenderade jag ca 7-8 timmar på Lotte world med 3 kompisar, vi hade super kul..
dock fick ja mer eller mindre hjärnskakning av berg-o-dalbanan.. det fick alla, ja menar när den stannade.. shit va ont ja fick i huvudet.
+ när vi åkte Jungle adventure blev jag mer eller mindre genomblöt.. eller snarare min jacka!!
snacka om att ja blev sur.. men men...allt som allt hade vi kul, tur att man var där med personen som jag gillar ^^;;
Såg även M2M, de var där o sjöng några låtar.

Idag åt ja lunch me Sayuri på ett nytt kycklingställe, grymt gott..hehe
Fast dessvärre har jag åkt på en förkylning samt feber så jag mår sisådär o ja spenderade resten av dagen till att plugga, vilket gått sådär.. har i alla fall skrivit av de flesta glosorna på flipcards, ca 200 ord o fraser!!! känner mig duktig men mitt huvud mår ja.. inte bra..
Har knaprat i mig panodil men det verkar inte hjälpa så mkt, så ska nog gå o lägga mig tidigt!!!!

om 2 dagar har jag midterms, varför skulle ja bli förkyld nu!??!?!?!?!??!?!?

No comments: