Saturday 24 April 2010

Klar...tror jag!

Har suttit med mitt tal halva dagen, samt vridit ur vatten ur mina kläder då tvättmaskinen här hemma fått sitt eget liv.. har ont i mina små tassar!!
Talet ligger på ca 4 datorskriva sidor, så får se om det räcker!!!

+ imorse såg jag en grymt bra tv-serie, första avsnittet men ändå, måste def. se resten.
Det är ett japanskt drama, inte så förvånande eller hur?, men i alla fall, det handlar om en kvinna som blir lärare och kommer i kontakt med en av sina elever som blir misshandlad hemma, eleven är en flicka på 7 år.
De beslutar sig för att lämna staden de bor i och bli mamma-dotter.
Tjejen som spelar dottern är grymt söt, har inte sett henne tidigare! Hon är född 2004 så hon är inte gammal.

Idag sov jag ikapp en del...låg i sängen tills nästan eftermiddagen började ta fart.. (^^;;)

No comments: