Thursday 15 April 2010

Än så länge har jag klarat mig!

Har fått tillbaka 4 av 5 tentor.
och har klarat alla, det trodde jag inte då jag hade sån värk när jag tog dem!!
Dessutom grät jag när jag skrev dem pga smärtan!!!
Trodde aldrig att jag skulle klara dem.. men jag hamnade över 70% på alla.. (^__^)

Idag åt jag för första gången tonkatsu kimbap!! SJUKT gott.. + när de la till grönsaker blev dt som en hel måltid..hehe
och billigt, 2500 won, bara med tonkatsu och majonäs kostade dt 1500won..och man blir SJUKT mätt, så ja.. 25 kr är inte illa, + gratis kimchi och inlaggd rättika o vatten.
Komplett måltid..looool

Under eftermiddagen tog jag mig till S H I L L A, duty free o spanade in min plånbok som jag vill köpa! Dock så hade de inte den färgen ja ville ha och pris skillnaden var ca 16 000 won, vilket är ca 100 kr, men de sa dock att de kan få in den senare..
Kan säga att Shilla dutyfree är lika stort som ett shopping center looool!! ska dit igen när mamma kommer, det e mindre än 1 månad kvar!!!!! (^__^)

Imorn ska vi laga egen kimchi i COEX.. undrar hur dt kommer sluta (^^;;)

No comments: