Wednesday 7 April 2010

(T__T) & (^__-) & (^__^)

(T__T)
Nu är de flesta tentorna över, dvs har intervjun i nästa vecka, men den lär gå rätt bra skulle jag tro.
Idag hade ja min skriftliga tenta som jag tyckte gick hyfsat..
men seriöst igår ville jag sjunka igenom golvet. Hade 3 tentor, och högfeber o snoret rann som en vattenkvarn!!!
Feber och 10 sidors läsförståelse går inte riktigt ihop om jag säger så.

(^__-)
Fick Marii-unni som partner, vilket nog ska gå bra :)
Vi ska öva på måndagkväll...så får öva hemma under helgen.


(^__^)
Har spanat in Arashi's 5x10 DVD nu...
och vad kan jag säga... jag e KÄR och kan äntligen förstå vad alla fans menade...
En av alla highlights var Sho's ansiktsuttryck när han letade efter Matsujun under "Attack it"
men det finns så mkt mer... allas solo delar, alla effekter osv!! Seriöst va ja hade velat vara där, lite sent o säga nu kanske men ändå.

No comments: