Friday 30 April 2010

Så var det helg igen!

Vet inte vad som händer med veckorna men de bara rusar iväg.
Hade mina sista lektioner för veckan..kallt igen men idag hade jag varmt kaffe i alla fall :)
Hann även med att göra mina läxor under lektionen.
Samt var tvungen att läsa en dikt högt inför hela klassen, o jag som avskyr högläsning!!!!
Att hålla tal är okej då de flesta inte vet vad man ska säga, däremot ha hela klassen som kan läsa med i texten samtidigt som en själv läser är det VÄRSTA jag vet.
Synd bara att man ska vara dålig i "sten, sax o påse" - Sakurai Sho jag joinar dig... (^__^;;)

Efter skolan träffade jag Setsuko-san, åt lunch på en ny restaurang, curry omurice.. ätbar men tror att jag ätit bättre förr (^^;;)
Sedan satt vi på Coffee bean o pluggade japanska o engelska.. så idag har jag lärt mig lite nya saker :) känner mig stolt o glad.
Vet dock inte när jag kan träffa Setsuko-san igen då jag har tentor, sen kommer mamma..o sen ska hon åka hem till Japan, ursch ursch det här med tid är jobbigt.
Skulle kolla på min Arashi dvd, men dvdn i vardagsrummet vägrade köra region 2 så fick se den på datan, men vad ska jag säga.. Arashi's 5x10 dvd är GULD!!!!!!
Önskar att jag hade sett det live, såå coolt o påkostat!!!!

No comments: