Thursday 22 April 2010

Trött och uttråkad?

Senaste dagarna har jag varit trött, trött och uttråkad..
kanske beror på stressen?
+ har fått massa utslag i ansiktet, men antar att jag får skylla på den starka maten jag ätit.

håller på att förbereda mitt tal som ska hållas i nästa vecka samt gör alla läxor, som aldrig vill ta slut.
har valt ämne för talet, dock så är det mycket att förbereda.... (_ _)

Dessutom har jag fått dåliga matvanor, äter ingen frukost, ingen eller mkt sen lunch och därför så äter jag sent på kvällen, vilket är SUPER DÅLIGT..
Vill inte veta hur mkt det påverkar mig och min kropp men måste vända tillbax det.
Idag var jag o handlade yoghurt osv så ska försöka komma igång!

Idag under rasten så lyckades jag övertala henna ojisan som kan översättas till "konstiga farbror" att bjuda mig på glass ^^ han vägrade att köpa mitt mjukisdjur.. men å andra sidan så var den rätt dyr..haha ^^ men vänta bara tills nyår kommer om jag gör en nyårsbugning så kan han inte neka..ellerhur ^^ alla klasskompisar instämde! dvs då jag är så ung..o henna ojisan är "gammal" :P
ganska rolig historia till att börja med.. glassen alltså men för lång för att skriva!


Har räknat lite och i helgen blir det plugg, plugg o sova!!

No comments: