Sunday 18 April 2010

Promenaddag

Idag har jag promenerat en hel del...
Först runt på Yonsei Univ. campus o berget som finns bredvid...
Tur att det var molnigt, men blev svettig ändå!
Efteråt åkte jag till Yeoido och gick till FULL GOSPEL CHURCH.. o istället för att ta bussen hem, i rusningstrafiken, söndag... still.. så bestämde jag mig för att gå hela vägen hem...
Har aldrig gått hem från Yeoido förut så var lite osäker på vägen, men försökte se landmärken som jag sett när jag åkte buss.
Efter ca 1,5-2 timmar så var jag hemma i alla fall (^__^)

När jag har min mp3 med mig så kan jag gå hur långt som helst, dvs tills benen viker sig ^^

Skönt med en ledig dag.. eller promnaddag (^__^)
Ska spendera kvällen med div. Arashi program... för imorn är det en ny skolvecka som tar fart.. SAVE ME!!! (måste börja förbereda mitt tal)

No comments: