Wednesday 21 April 2010

O så var den sista avklarad :)

Idag fick jag resultatet för min skrivtenta, som jag klarade.. (^__^)
har klarat alla tentor so far...Yay!
Efter skolan hade jag lunch me Rara & Shao.. en sorts sushi buffe, men den var väl so-so, fast vi betalade endast 6000 won, så vad ska man begära!? ^^;; Vi blev mätta i alla fall.

Har även deklarerat! (^__^)
Skatteåterbäring.. komsi komsi :)

Vill klippa o fära håret, men när!?
Vill shoppa...men när och vart?!

Men ack måste börja skriva på mitt tal..
Ska prata om HANDBOLL tror jag, då jag inte kan komma på något annat!
Eri-unni o Sanae-san tycker att jag ska hålla om Arashi, men..ska jag vara ärlig så är det rätt tråkigt! Inte för att handboll är så mkt bättre, eller talet i sig själv heller för den delen men talet måste hållas så har inte så mkt att välja på.

No comments: