Sunday 3 July 2011

Hot summer!! + other SM

Det är så varmt nuförtiden, NEJ jag klagar inte, jag bara säger som dt är (^__^)

Nu förtiden hör jag 에프엑스's (f(x)) låt Hot summer...
Egentligen så vet jag inte vad jag tycker om den, men well.. den spelas väldigt ofta i Korea så kan inte undgå den!! Gillar Amber's korta o blonda frissa!
Plus MVn är färgglad vilket passar säsongen!



HeeChul's nya mix!! 뭘봐 (Close your mouth)
*Note: 뭘봐 betyder vad kollar du på*
Passar honom!! LOVE it!


Hittade även att SM lagt upp framträdanden från SM Town i Paris!! ☆
Ganska kul när man ser alla fans med sina kameror i högsta hugg! I Korea är vakterna som hökar och mer eller mindre sliter kameran ur handen på en om de ser en! Men här var det tydligen OK att filma o ta bilder.. ge ett bra intryck på Europa kanske?! (^___-)
Jag hade velat gå men orka betala 1000 kr för en biljett! När det kostar mellan 200-500kr i Korea!

동방신기 (DBSK/TVXQ) - 이것만은 알고 가 (Before u go)
Yunho oppa är hur snygg som helst!!!


슈주(Super Junior) - 돈돈 (Don't Don)
Gillar remixen!!! + Donghae o Siwon ♥♥♥♥♥


샤이니(SHINee) - 누나 넘 예뻐 (Replay)
Det känns som att det var igår jag såg dessa småpojkar släppa den här låten, visst hade de fans men inte lika många som idag.. hann med att se o träffa dem innan de blev stora (^^;;)

No comments: