Saturday 22 October 2011

소녀시대의 절친노트

이것은 진~짜 얼마전에 나왔지만 지금도 넘 웃긴다! SBS의 절친노트다!!
어제밤엔 자기전 봤다ㅋㅋ 요즘 넘 많이 공부해서 정신이 없다!ㅠㅠ 그래서 보기 됐다ㅋㅋ 스테스가 참 풀렸다ㅎㅎ
소녀시대 멤버들이 정말 재밌는 그룹이네ㅋㅋ 티파니양이 없지만ㅠㅠ

여러분 잘 보세용ㅋㅋ

This is an quite old episode, It aired back in Aug 2009 if I'm not mistaken.
Anyway the show is called INTIMATE NOTE in English and SNSD was on it and showed the truth of their bonds!! So funny though, Just like the first time I saw it I burst into laughter!!
On YT I found it with Eng sub.. so for you who haven't seen it or know Korean here u go!! :)

6 parts











No comments: